Nyhedsbrev, marts 2024
Kære alle,
Med dagens smukke vejr, banker foråret så småt på døren, og det betyder vi skal til at afslutte vinterens aktiviteter og gøre klar til sæsonen.

Men allerførst vil vi gerne sige velkommen til følgende nye medlemmer af bestyrelsen:
Økonomichef Philippe Jessen
Sportschef Claus Kjærulff
Bestyrelsesmedlemmer Emma Hammer og Rasmus Konnerup

Stor tak for indsatsen til Olav og Emma BO, der trådte ud af bestyrelsen og Karsten Højgaard, der trådte ud sidste år.

Følgende fik årets priser:
Årets U-roer - Hjalte Næraa
Opmuntringslegatet - Mathias Larsen
Fiduspokalen - Kirsten Tjagvad
Tyren - Mathilde Norking

Gymnastik
Mariannegymnastik er sidste gang i denne sæson torsdag d. 14.3.

Skoleroning d. 13.3.
Hjælpere til skoleroning kan komme kl. 8 og deltage i morgenmaden. Der er nok også diverse information om dagen. Der deltager 35 klasser, hvilket er ca. 800 elever.

Rengøringsdag
Er søndag d. 17.3. kl. 9-13 (ca.) . Der er morgenbrød fra kl. 8.30. Gerne tilmelding i Klubmodul.
Der er nogen, der allerede har påtaget sig at rengøre vægttræningsrummet, og det vil blive gjort i løbet af næste uge.

Ekstraordinær generalforsamling
Er d. 18.3. kl. 19, hvor vi forhåbentlig kan få stemt vedtægtsændringerne igennem.

Bådehalsfyldning
Bådene kommer hjem fra vinterhi torsdag d. 21.3., og man kan komme fra kl. 16.30 og være med til sætte stativer op, lægge bådene på plads, og tage gigbådene ned fra loftet.
60+ har vanen tro påtaget sig opgaven med at klargøre gigbådene og morgenroerne klargør Pelikanen. Og så må vi andre finde ud af resten (formoder jeg). Så vidt jeg husker blev bådene ikke vasket og vokset sidste år, så det må vel være tid.

Svømning
Er sidste gang fredag d. 22.3. Hvis det er mere end 3 år siden man har aflagt svømmeprøve på 300 m, opfordres man til at gøre det. Der er 3 fredage tilbage, hvor det kan gøres gratis i Bagsværd Svømmehal fra kl. 16-18. Omkring 35 har indtil videre aflagt svømmeprøve. Du er velkommen til at tage et billede af beviset og sende til mig, så registrerer jeg det i Klubmodul. Entring i 1x har vist, at det faktisk ikke er så nemt hverken for ung eller ældre at komme op i, så derfor forsøger vi at lave en seance i svømmehallen igen næste vinter.

Standerhejsning
Er i år
                                           SØNDAG D. 24. MARTS KL. 12

Der er frokost bagefter, og den koster kr. 60 - Tilmelding og betaling i Klubmodul.
Alle er velkomne.

PS. Da vi jo ikke er gået over til sommertid, bør man være opmærksom på, at mandag d. 25.3. går solen ned kl. 18:33. Måske en idé at lave bådklargøring den dag?

Klubtøj
Sportyfied ApS har givet os nye og flere muligheder for nyt klubtøj, især har den grønne farve slået igennem på noget af det nye tøj. Et nyt tiltag bliver jakke og bukser (ved ikke i hvilken farve). Herrerne har klubslips - mon ikke det er på tide damerne får et tørklæde?

Alt for denne gang, nyd det dejlige vejr - det kan man kun blive glad i låget af

Venlig hilsen
På bestyrelsens vegne