Bliv medlem af Bagsværd Roklub

Er du efterlønner eller pensionist og kan ro om formiddagen, så er roning i Bagsværd Roklub et godt og billigt tilbud  til dig.

60+ gruppen ror mandag, onsdag og fredag kl. 10-12, og efterfølgende kan man spise sin medbragte frokost sammen med resten af gruppen, hvis man har lyst. Vi er meget sociale og tager en gang om året på tur i Danmark eller i udlandet, hvor vi ror i en anden klub.

I 60+ ror vi primært gigbåde og inrigger, som er brede og stabile både, men man kan også ro de slanke outrigger/kaproningsbåde, hvis man har lyst og mod på det.

Er du ny, sørger vi selvfølgelig for oplæring i de forskellige bådtyper.
Roskole for efterlønnere/pensionister foregår løbende gennem året, og arrangeres, når du er blevet medlem.

Kontaktperson: Lene Balschmidt - Mail 60plus@roklub.dk

Tryk på linket herunder for at melde dig ind

Indmeld Pensionister i alderen over 60 år103,- pr. måned

Engangsbetaling ved indmeldelses kun 103,-

Kontingentet opkræves kvartalsvis forud.

billede142.jpg
billede133.jpg
60gruppe116.jpg

Vi bor i bygningen med røde mursten og blåt træværk. Vores nabo i den gule bygning er Danmarks Rocenter (DRC), hvor landsholdet har deres både.