Elitekaproning

Bagsværd Roklub er en kaproningsklub, og elitekaproning er en af vores kerneaktiviteter. Vi støtter op om vores atleter med træningsprogrammer, kvalificerede trænere og moderne træningsfaciliteter. Det gør, at vi i Bagsværd Roklub har et unikt miljø, hvor vores eliteroere føler sig hjemme og har det, de skal bruge for at nå deres mål om at konkurrere om medaljer til VM og OL samtidig med, at de træner side om side med vores øvrige medlemmer og fungerer som stor inspirationskilde til yngre kaproere.

Vi samarbejder i den forbindelse med Kraftcenter København og Danmarks Rocenter, og flere atleter fra Bagsværd Roklub repræsenterer hvert år Danmark til diverse Verdensmesterskaber og Europamesterskaber, og vi har været repræsenteret til alle Olympiader de sidste mange år. Vores elitekaproere træner i øjeblikket hårdt og målrettet for at hive medaljer hjem til Danmark på den internationale scene i de kommende år.

Kontakt, Kaproningschef Mathilde Norking: mathilde.norking@gmail.com