Kære alle,
Finn Jørgensen og jeg, Bente Holmquist, vil anbefale at vi alle - ung som ældre - får et øget fokus på hygiejnen efter brug af vores romaskiner, cykler og skiergo, så evt. smitte ikke overføres klubkammerater imellem. Det er ikke kun virusinfektioner som influenza og Corona der er problemet, men f.eks. også infektioner med sygdomsfremkaldende stafylokokker, som kan give grimme infektioner/bylder i huden. Sidstnævnte er desværre et tilbagevendende problem i visse motionscentre og har før været et stort problem i visse roklubber. Det er derfor særdeles vigtigt, at vi spritter håndtag, skinner og sæder af, så maskinen efterlades i en rengjort stand. Desuden at vi får fjernet og desinficeret sved og "snot" på gulvet.
Moralen: Det tager kun 2 min. at rengøre, men det tager laaaaang tid at blive rask.
Finn og Bente